Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

Adi Nowak ft. Taco Hemingway - "Miłości tu nie będzie" (BraKe Blend)

Dodano: 2018-05-19

Wyświetleń: 939349

Czas trwania: 02:54

Podstawowe formaty

Dodatkowe formaty

Opis materiału Adi Nowak ft. Taco Hemingway - "Miłości tu nie będzie" (BraKe Blend)


                  BraKe na fb:https://www.facebook.com/brakeblends/
Adi Nowak: https://www.facebook.com/adi.nowak.ainoesce/?ref=br_rs
Taco HEmingway: https://www.facebook.com/tacohemingway/

tekst;

[Zwrotka 1]
Przyszła specjalnie pod moje liceum, by pokazać że jestem jej
A chyba nie chciałem, by wiedziały
Pocałowała mnie, żeby pokazać że jestem jej
Skumaj to jaki byłem zmieszany
Zawsze wolałem tu porabiać niż obrabiać dupę
Dzięki takim jak ja niejedna Ci nie zaufa
I po części mają rację gdy mówią że jestem fiutem
Bo to on jest częścią mnie, no bardzo śmieszne kurwa, kawał fiuta
Zbiera mi się na joke'i, bo dziś za nie biorę love
A po wszystkim nie zebrało się nawet na sorry
I nie wiem czy dobrze pieprzę, miłość odmienia jak 'to be'
Ale dobrze pieprzę, jesteś, jestem, to wystarczy, true story
Aż chciałoby się wcisnąć w garniak jak Stinson
Znam miejsca, w które chcę Cię zabrać, jak wyrko
Moja nieelegancja nakreśla mi plan na przyszłość
I nie ma Cię w nim dłużej niż do ranka, tak mi przykro

[Refren]
Wybaczcie drogie dupy, że obnażam prawdę
Ale nie jest powiedziane, że nie chcę żeby to było kłamstwem
Dziś umiem się tylko śmiać kiedy mówią "na zawsze"
A kończy się tak jak zawsze
Wybaczcie tanie dupy, że obnażam kłamstwo
Bo tak ładnie wyglądacie mając nadzieję, że to jest prawdą
Puste kieszenie mam więc nie stać mnie nawet na pardon
Bo kupiłem sobie skrzydła i unoszę się ponadto

Taco Hemingway:

Naszej bohaterce chce się płakać
I jeść Maka, jest blisko Skarpy, pójdzie skakać
Przecież też ma ładne ciało, śliczny brzuch i cycki
Ale rzeczywiście tamta ma te długie łydki
Naszej bohaterce się łamało serce nieraz
Ale to, co widzi teraz ją zabija niemal
Oto przechodzą obok niej, panie panowie, co za scena!
Piotrek kiwnął głową i powiedział: “O, siema!”
‘Kurwa mać. O, siema? Panie Bohema?
Prezerwatywy, ooo-nie-mam!
Panie szybki orgazm, uważaj, bo strzelam
Panie puszczam Jacka White gdy dziewczynę rozbieram?’
Nagle cichnie muzyka, Piotrek ślinę przełyka
Bo w jego głowie wielce szybka matematyka
Uśmiechając się pięknie łapie tamtą za rękę
Kilka kroków w przód i wsiadają do Grosika                

Komentarze


Olciaa
Cudo. Ona jest.. piękna❤️
Lock
Co to jest pardon ? ( fajny blend)
xd
Przepraszam ale zostanę przy tamtych starszych to mi się kompletnie nie podoba
luxus pl
Jak się nazywa piosenka taco oryginalna?
Kcr Kcrowski
tylko dla mnie ta laska wygrywa grę?
Rosie
Przyjemniutki teledysk
Witold Gul
Petarda sztos
Gabrusia szejter
Czy tylko mnie bolą uszy bo ten blend zniszczył całe piękno sam oryginał Adiego jest średni a to zepsuło to po całości i brzmi jak niedopracowany i nieprofesjonalny fałsz ;/
Izabela Gromowska
Sztosss
fov
Ma ktoś lin do video orginalnego?