Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

Doc Rotten - “Brass Tacks” (Official Music Video)

Dodano: 2017-11-01

Wyświetleń: 5687

Czas trwania: 04:07

Podstawowe formaty

Dodatkowe formaty

Opis materiału Doc Rotten - “Brass Tacks” (Official Music Video)


                  https://www.facebook.com/DocRottenMusic/

https://www.instagram.com/doc.rotten/

https://twitter.com/Docrottenband


Fresh off Doc Rotten’s ‘Fallout’ EP is the boot-stomping anthem “Brass Tacks”! Pulling together the energy of the Bouncing Souls and shades of The Clash’s classic “fuck you” attitude, these four human beings have cultivated a strong punk rock ‘n roll sound that has shaken Jersey off its hinges and put their best shit forward in this first release. 

Find tour dates and order the ‘Fallout’ EP now at http://www.docrottenmusic.com/ 

Directed by Andy Zielinski
https://www.facebook.com/failedspeciesphoto/

AD work provided by Jacqueline Garrison
https://www.facebook.com/jackigphoto/

Lyrics:

I got a solution 
But the governments’ outlawed miracles
I made a decision
But again I’m backed against the ropes
Keep walking with my head down
Humming a sickening melody
What’s the use in dreaming if you can’t 
You can’t break free

One for the movement
One for the cause
This one’s for Joe Strummer
And Joey Ramone

Let’s get down to brass tacks here
I’m a soldier in my own war
Same one that I’ve been fighting 
Since 1994 (1994)
No one's ever gonna, no one's ever gonna
Take this away from me
Cuz this, it’s our revolution and
Your its casualty 

I didn’t run with the rich kids
The jocks or yuppie sluts
With NOFX in my head phones
Sat by myself in the front of the bus
An angry teenager mad at the world
It’s too much to comprehend
I gotta problem with a lot of things 
That’s why, that’s why I’m in this band

One for the movement
One for the cause
This one’s for Joe Strummer
And Joey Ramone

Let’s get down to brass tacks here
I’m a soldier in my own war
Same one that I’ve been fighting 
Since 1994 (1994)
No one's ever gonna, no one's ever gonna
Take this away from me
Cuz this, it’s our revolution and
Your its casualty 

I got a solution 
But the governments’ outlawed miracles
I made a decision
But again I’m backed against the ropes
Keep walking with my head down
Humming a sickening melody
What’s the use in dreaming if you can’t 
You can’t break free

One for the movement
One for the cause
This one’s for Joe Strummer
And all the Ramone

Let’s get down to brass tacks here
I’m a soldier in my own war
Same one that I’ve been fighting 
Since 1994 (1994)
No one's ever gonna, no one's ever gonna
Take this away from me
Cuz this, it’s our revolution and
Your its casualty                

Komentarze


Ashton Reed
My stepmom, who is related to the drummer, told me about you guys. Y'all are awesome!
computerpunk41
<3 from Serbia! Great stuff!
Nick Stevenson
Great Track
ahoor
Saw you guys in rhyl to see my friends band play and blew me away fantastic song.
ThisGuyNeedsABeer
Holy fuck this came out awesome!
Looping Luki
Love it! greetings from Austria.
KidChameleon
Why the fuck don't you guys have more subscribers you are absolutely awesome I hope you guys make it big you kick ass!
Daniel Cox
pUnK rAWk unDeRgRoUNd!!1
Micah Viers
Love it! This is sick!
Justin Prieur
I just stumbled upon you guy, you kick ass