Uwaga! Prowadzimy prace serwisowe. Mogą wystąpić problemy z działaniem strony, dlatego prosimy o niekupowanie kont premium.

Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

MX Nowicki - Porozmawiajmy o polerowaniu - LIVE #1

Dodano: 2018-06-28

Wyświetleń: 12301

Czas trwania: 01:48:14

Podstawowe formaty

Dodatkowe formaty

Opis materiału MX Nowicki - Porozmawiajmy o polerowaniu - LIVE #1


                  Polerowanie - masz pytanie to śmiało pisz!!                

Komentarze


Jakub M
Gdzieś w live była na ten temat informacja ale nie mogę znaleźć :DMatowe folie/lakieryJak odświeżacie i zabezpieczacie ?GTechniq ma powłokę do matowych lakierów i z tego co mi wiadomo najlepiej kłaść tylko syntetyczne woski. A jak jest z korektą takich lakierów
sebastian galezewski
Witam. Mam kolor santorini black w range rover evoque. Orientujecie sie czy ten lakier jest twardy czy miekki? Ewentualnie jak to sprawdzic?
Luki 236
Fajny materiał.
Maciej Lipiński
Ja mam pytanie a niestety nie zdążyłem zadać live. Do mobilnego detailingu ( czasami nie ma czasu lub miejsca na rozłożenie namiotu) jakie pasty do one step ? Warunki pracy w słońcu. Coś rzadkiego jak SONAX ( tak mi rozum podpowiada) na krótkie przejazdy ?
Sebastian Nowak
Co do obrotów to ja wam odpowiem są maszyny co wyświetlają obroty zakres da od 2 do 4.800 tys zaczyna się praca od 2tys max 2700 do 3200 zależy od gabek bo się rozlatuja. Lepsze do 2700 więcej przejazdów i jest lustro. Na koniec 2 tys zero docisku i mamy efekt przepiekny
Robert Nytko
Nie ma to jak zerknąć na 5 minut a później chować się w pracy po kątach by móc oglądnąć do konca :) chce zacząć działać w tym temacie i chyba znalazłem swojego detailerowego mentora, dobra robota :)
Piotr Polska
Witam serdecznie piszę do Państwa żeby doradzić się odnośnie pełnej korekty lakieru auta japońskiego.Od nie dawna jestem posiadaczem dużego suva Mazdy CX 7. Auto jest z 2009 roku i po umyciu lakier już nie jest taki salonowy. Po nałożeniu wosku odzyskuje blask żywy kolor ale nie na długo chce coś z tym autem zrobić szczególnie że od dawna lubię autodetalingowe dopieszczanie samochodu.Piszę do was z prośbą o plan działania tego japońskiego auta.Samochód na całej powłoce lakierniczej posiada od 120 do 150 mikronów lakieru posiadam miernikdynamometryczny wiem że nie jest super dokładny ale uważam że w tych granicach ten lakier oscylujęwewnętrzne krawędzie auta czyli słupki posiadają połowę tej wartości czyli od 50-80 mikronów.Mój plan działania aby odnowić ten lakier jest taki:Chcę do korekty lakieru użyć maszyny rotacyjnej K2 polerka elektryczna ma ona zakres obrotów od 600 do 3000i tu rodzi się moje pytanie czy jak na początek sprawdzi się ta polerka? Chcę zacząć przygodę z autodetalingiemnie chcę kupować drogich sprzętów typu Festool.Do korekty lakieru chce użyć całkowicie past firmy Manzerna. Są to tłuste pasty i wymagają większej pracy, czy będą one odpowiedniedo miekkiego lakieru Mazdy??Do korekty lakieru chcę podejść dwustopniowo:- I użycie Pasty Polishowej z czarną lub żółtą gąbką- II użycie Pasty Finishowej wykańczającej z czarną gąbką. I moje kolejne pytanie czy w pracy z tak miękkim lakierem Mazdy taka praca dwustopniowa może się okazać dobra? Nie chce specjalnie używać wogóle pasty Katingowej ponieważ boję się o lakier tego japońskiego auta. Wiem że wybór pracy zależy głównie od moich spostrzeżeń tzn podzielenia np maski na części i użycia różnych kombinacji past i padów polerskichale głównie chcę się dowiedzieć waszego zdania i waszego doświadczenia odnośnie lakierów japońskich aut.Bardzo proszę o wasze zdanie odnośnie pracy na lakierze Mazdy o to czy słusznie na początek wybiorę polerkę K2 czy PastyManzerna będą się nadawać do tego typu lakieru może doradzicie inne podejście do korekty lakieru tego auta.Ogólny stan lakieru nie jest zły pod światło widać jednak wszędzie drobne kuliste ryski prawdopodobnie kiedyś musiało autobyć polerowane oraz dużo rysek w lakierze bezbarwnym. Do korekty lakieru chce użyć dysku wsporczego i gąbek NAC na rzep. Na koniec korekty lakieru chcę położyć powłokę ceramiczną np 9H oraz wywoskować auto Woskiem SOFT 99. Za wszystkie wasze sugestie oraz rady będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
Michał Niesyto
do kawy jak znalazł:) pozdro!
Mariusz Klimaszewski
Dzień dobry, kiedy można się spodziewać następnego live
artbialczyk
Dwa pytania. Jak radzicie sobie z grzejącą się po pewnym czasie maszyną(mam flexa i makitę)? Różnica w polerowaniu dzisiejszych aut i tych z lat np 70-tych? Z góry dzięki😉