Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

6 błędów, które popełniasz podczas treningów

Dodano: 2018-12-22

Wyświetleń: 803472

Czas trwania: 9 min

Podstawowe formaty

Dodatkowe formaty

Opis materiału 6 błędów, które popełniasz podczas treningów


                  Czy robisz wszystko, co w twojej mocy, żeby zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić ciało, ale nie widzisz żadnych efektów? Czy jesteś na diecie, chodzisz na siłownię pięć razy w tygodniu, a waga ani drgnie? Bez odpowiedniej wiedzy możesz nigdy nie doczekać się pożądanych rezultatów, ba, możesz nawet pogorszyć sprawę!

Czy wiesz, że rozgrzewka przed i rozciąganie po treningu są niezbędne w trakcie stosowania diety i ćwiczeń? Bez rozgrzewki ryzykujesz kontuzją. Wtedy z całą pewnością zrobisz krok w tył. Pozytywne nastawienie ma ogromny wpływ na zgubienie wagi. Jeśli twoje ciało nie czuje się dobrze, nie podoła zaplanowanym ćwiczeniom. Pamiętaj o rozgrzewce i rozciąganiu, a w dłuższej perspektywie zwiększysz swoje szanse na sukces! Chcesz się dowiedzieć, czego unikać, a co zastosować w treningu? Obejrzyj nasz nowy filmik!
Pamiętaj, że oprócz ćwiczeń istotną rolę w odchudzaniu odgrywa też dieta. Jeśli regularnie trenujesz i zdrowo się odżywiasz, ale w tym samym czasie szkodzisz sobie kaloriami z energetycznych batoników i energetyzująch napojów (które są naładowane cukrem), efekty ćwiczeń mogą być odwrotne od oczekiwanych!

Czas:
Nie robisz rozgrzewki 0:51
Wykonujesz tylko trening kardio 2:04
Co to jest trening siłowy? 3:24
Źle interpretujesz ból 4:37
Używasz lekkich ciężarków, żeby się wzmocnić 5:54
Nie wprowadzasz zmian w treningu 7:15

Muzyka Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/

Streszczenie:
- Rozgrzewka przed i rozciąganie po treningu są bardzo istotne w trakcie stosowania diety i ćwiczeń.
- Z wielu źródeł i badań naukowych wynika, że jeśli próbujesz zrzucić wagę, powinieneś skupić się na treningu HIIT, czyli intensywnym treningu interwałowym, a nie na jednostajnym treningu kardio.
- Jeśli twój plan ćwiczeń opiera się tylko na kardio, czas pokochać trening siłowy! Wykonywanie ćwiczeń opartych tylko na kardio, oznacza, że duża część twoich mięśni nie jest poddana odpowiedniemu treningowi.
- Jeśli budzisz się i odkrywasz, że nie możesz wstać z łóżka, oznacza to, że za bardzo się forsujesz. Powinieneś raczej spokojnie przyzwyczajać swoje ciało do ćwiczeń, które chcesz wykonywać.
- Podnoszenie dużych ciężarów wyrzeźbi i wzmocni twoje mięśnie. Jeśli twoim celem jest zrzucenie wagi, większe ciężary i mniejsza ilość powtórzeń będą twoją receptą na sukces.
- Jeśli skupiasz się wyłącznie na treningu siłowym lub kardio, nie będziesz w stanie osiągnąć zamierzonych efektów w zrzuceniu zbędnych kilogramów.                

Komentarze


Mateusz Kiciński
Kurwa zjebani jesteście, mówicie o wioślarstwie a pokazujecie kajakarstwo, BRAWO
4di
Zrób przysługę ludziom i usuń ten filmik zanim ktoś zrobi sobie krzywdę bo zastosuje się to tych "rad".
GothicFan
6:27 Jest napisane narciarstwo biegowe a to snowboard XD
PIESEŁinżynier
5:55 jak się połamać xD
TurboDZIK97
To ja ćwiczę na siłowni 2 lata i mam lepszą wiedzę niż autor tego filmu nie wiem skąd on ma te info dla mnie to głupoty.
Bałwan 3 Hadomen
Punkt 1i 2 jeszcze można się zgodzić...ale reszta to beznadzieja
Pan Suchar
Proste że żeby nie być ulanym trzeba dopierdolić ciężaru
Sylwia Krukar
Bieganie na bierzni jest niezdrowe
Ja tu tylko komentuje
Jasna strona będzie odpowiadzialna za kontuzje i chujowe wyniki wszystkich ludzi którzy wzieli ten film na poważnie.
michal jurzynski
Po tym filmie kończę subskrypcje tego kanału. Stek bzdur. Jeżeli w pozostałych tematach (na których np. się nie znam) jesteście choć w połowie tak samo "wiarygodni" to ja podziękuję. Bye bye. Ludzie olejcie to!!!