Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

09.ARECZEK PRG X ROBSON PRO - BALERON FEAT. EKU, RASTEK KRONIKARZ PROD. CZAHA

Dodano: 2019-05-31

Wyświetleń: 73617

Czas trwania: 03:51

Podstawowe formaty

Dodatkowe formaty

Opis materiału 09.ARECZEK PRG X ROBSON PRO - BALERON FEAT. EKU, RASTEK KRONIKARZ PROD. CZAHA


                  SIEMA MORDKI ! ZE WZGLEDU NA PIEKNY PIATKOWY WIECZOR PRZEDSTAWIAMY WAM TRZECI SINGIEL Z NASZEJ WSPOLNEJ PŁYTY OPOWIEŚCI Z GETTA
PT. BALERON. GOŚCINNIE UDZIELILI SIE EKU ORAZ RASTEK KRONIKARZ. LINK DO PREORDERU
https://srodowiskomiejskie.pl/glowna/359-preorder-areczek-prg-robson-pro-opowiesci-z-getta.html?fbclid=IwAR3jw6M9kqCs4dQhA8QEI0XwVzJvD9lJVlQ1B44g5Ds-_AGwmirNNFIYMgQ

TRACKLISTA 
1. Zapoznanie prod. Łoza/Szwed SWD 
2. Od dzieciaka prod. NWS 
3. Opowieści z getta prod. Morfix 
4. Pazerka prod. MRB 
5. Głuchy telefon prod. Czaha 
6. Uliczny sektor prod. MRB 
7. U nas wciąż leci rap prod. MRB 
8. Skit 
9. Baleron feat. EKU, Rastek Kronikarz prod. Czaha 
10. Lokomotywa prod. Czaha 
11. Jestem z wami feat. Sadoch prod. MRB 
12. Na rakiete prod. NWS 
13. To tu, to tam prod. MRB 
14. Bo na Woli, Bo na Pradze prod. Łoza 
15. Łzy prod. NWS 
16. Jutro i dziś prod. MRB 
17. Na testa prod. Szwed SWD 
18. Zastrzyk adrealiny prod. Vintageman 
19. Zaufanie prod. NWS 

Album: Opowieści z getta
Artist: Areczek Prg X Robson Pro
Title: BALERON
Lyrics: Areczek Prg X Robson Pro, 
Producer: CZAHA
Mix: Szwed SWD
Mastering: Szwed SWD
LINK DO FANPAGE
https://www.facebook.com/profile.php?...
https://www.facebook.com/ROBSONPROEKIPA/                

Komentarze


Maniuse.k
Zajebista nuta
Docent Wolanski
Kto jak po kolei leci?
Mateusz Zdr
Areczek Robson Rastek Wiśnia skład doskonały!!! Więcej chłopaki tej kawaliny!!!!! Udostępniamy niech leci w eter!!!!!!!
Ast Rix
Dawaj baleron rap v2
s s
Oby tak dalej. Pozdrowienia.
boni trabix
Mogłem wpiatek puscic haha
Maniek Łęgowski
Przesluchajcie w x1.25 szybciej (o jeden)
R.T.C.K.
Dobrze chłopaki. Rozpierdol na bicie!!!
Krzychu jp wtn
Kozak jest moc 💪💪👍
#izi #game
Jeden ciach drugi ciach